Wees erbij aanstaande zondag en dinsdag: Support sv Enter 1 !!!

Ons 1e elftal verdient steun van jullie allen in de komende belangrijke wedstrijden.
Een jong, talentvol elftal en daar moeten we achter gaan staan in de komende weken.
Er zijn nog 5 wedstrijden te spelen en alle kansen om rechtstreekse handhaving te realiseren.

Zondag 6 mei | sv Enter 1 – GFC 1 (aanvang wedstrijd 14:00 uur)
Deze oproep geldt voor alle jeugd in de A, B, C en D groep.

Aanstaande zondag speelt ons 1e elftal thuis tegen GFC uit Goor. Een mooie affiche! Als extra support krijgen de eerste honderd jeugdleden een mooie fakkel om de sfeer voor aanvang van de wedstrijd te verhogen.

Het verzoek is om je om 13:30 uur te melden in de bestuurskamer. Daar wordt je opgevangen door de bestuursleden van de Club van 100 die de organisatie van deze sfeeractie in handen hebben.

En als jullie nog andere leuke dingen bedenken, die bijdragen aan de sfeer, dan is dat perfect; laat zien wat je kunt.

Dinsdagavond 8 mei | Diepenheim 1 – sv Enter 1 (aanvang wedstrijd 19:00 uur)
Deze oproep geldt voor alle jeugd in de C, D, E en F groep.

Op dinsdag 8 mei speelt sv Enter uit bij Diepenheim. Er staat om 18:00 uur een grote bus klaar op De Krompatte. De bus vertrekt om 18:15 uur naar Diepenheim.

Aanmelden kan via [email protected] Door je tijdig aan te melden ben je zeker van een plek in bus, er zijn 50 plekken en er zijn geen kosten aan verbonden.

Daarnaast is natuurlijk ook prima dat leiders en trainers met hun spelers de wedstrijd massaal bezoeken. Regel vervoer en betrek eventueel ouders daar ook bij.

In deze fase van de competitie is het erg belangrijk dat wij laten zien dat wij ons 1e elftal en hun begeleiding massaal steunen.

Wees er dan ook bij, zowel zondag als dinsdag.
WIJ REKENEN OP JULLIE !!

Namens de Supportersvereniging Club van 100, het Bestuur, het Jeugdbestuur en de Technische Commissie