Walking Football; met FC Twente spelersbus naar Amsterdam?

Er wordt vanuit enkele Enschedese verenigingen een FC Twente demonstratieteam gemaakt die volgende week vrijdag 7 oktober naar een Landelijk Walking football toernooi in het Olympisch stadion in Amsterdam gaan. Daar vindt de Landelijk aftrap Walking Football plaats. Komende woensdag om 12.00 uur trainen ze hiervoor bij Sportclub Enschede in Enschede.

Omdat wij in Enter binnenkort gaan starten vanuit Sportimpuls mogelijk gaan starten met Walking Football, zijn er nu 2 plaatsen (60+) beschikbaar om mee te doen aan dit toernooi in Amsterdam. Er volgt ook nog een training volgende week woensdag.

De FC Twente spelersbus vertrekt op vrijdag 7 oktober met 34 mensen om 7.30 uur vanaf het voetbalstadion FC Twente.

Belangstelling; bel even met Paul Diepenmaat (06 – 24539136)