Sv Enter: 4 geslaagden voor trainersopleiding

Sv Enter zette donderdagavond 4 recent geslaagde trainers in haar bestuurskamer even in het zonnetje.

Sander Blank, Michel Luberti, Marco Otten en Rutger Rutjes hebben hun TC 3 behaald en dat was voor de Technische Commissie en het Algemeen Bestuur aanleiding om ze uit te nodigen.

Paul Diepenmaat, voorzitter TC, benadrukte het beleid en het belang van sv Enter om te investeren in goede trainers, niet alleen voor selectieteams maar zoveel als mogelijk voor alle teams. De afgelopen jaren hebben meerdere trainers deze pittige KNVB opleiding al met succes vervolgd. Alle selectieteams van de A tm D groep hebben dan ook inmiddels een TC 3 opgeleide trainer. Je ziet ook dat dit al vruchten heeft afgeworpen want de B1 tm de F 1 spelen het komende seizoen in de 1e klasse en dat is een prachtig resultaat.

Ook voorzitter Jos van Otten gaf dit belang aan van die goede jeugdopleiding door te blijven investeren in trainers en hopelijk leidt dat ook op termijn tot een stap van het eerste elftal richting de derde klasse. Jos overhandigde namens de club de geslaagden een handig boekwerkje, waarmee zij als trainer allerlei informatie en analyses van wedstrijden en spelers kunnen volgen.

Wij wensen de heren het komende jaar veel succes bij hun team. Michel gaat het 3e team trainen, dat dit jaar onderdeel uitmaakt van de B selectie. Marco traint komende seizoen D1 en Sander en Rutger nemen gezamenlijk de B1 voor hun rekening, mede ook door de tijdelijke afwezigheid van Rutger.

Sv Enter blijft door gaan met investeren in de opleiding van al haar trainers. Inmiddels is bekend dat er weer een aantal klaar staan om ook de TC 3 te volgen. Voor trainers die kort lopende opleidingen willen volgen, volgt in het najaar een korte passende opleiding. Wil je een opleiding volgen, meld dat dan bij je Technisch Jeugd coördinator.

geslaagden