Herinnering Spelregelbewijs

Spelregelbewijs is voor de B-junioren volgend seizoen verplicht (!).

Er zijn namelijk nog steeds 3 leden die zich nog steeds moeten aanmelden en tevens zijn er nog 4 leden die het bewijs nog niet hebben gehaald. Als zij het bewijs voor het nieuwe seizoen niet hebben behaald kunnen zij niet voetballen.

Als herinnering hier een lijst met jongens en meisjes die dit Spelregelbewijs nog moeten behalen .

• Nikki Dirksen
  • Sven Freriksen
  • Mark IJzerman
  • Jesse Huuskes
  • Rémon Oremus
  • Daan Schreijer
  • Karlijn Schuttenbelt

Sinds 2015 is het namelijk verplicht dat alle voetballer van 17 jaar het spelregelbewijs halen voor het komende seizoen. Dit jaar zijn alle speler aan de beurt die in 1999 zijn geboren!

Het spelregelbewijs bestaat uit 5 levels en een eindtoets.
De levels bestaan uit 10 vragen. Bij level 1 moet je 5 vragen goed hebben, bij level 2; 6 vragen goed etc. tot level 5 en 9 vragen goed.
Je kunt elk level opnieuw doen. Zo vaak je maar wilt.

Dan volgt de eindtoets met 20 vragen, waarvan je er minimaal 16 goed moet hebben. Je hebt hier 3 pogingen voor.

Als je het spelregelbewijs niet haalt, dan mag je niet meer voetballen.
Je krijgt eerst een aantal waarschuwingen, maar tenslotte krijg je een boete en wordt je geschorst totdat je het bewijs wel hebt gehaald.

Mvg, Ronald van Rhee