Spaaractie AH Enter

Wij staan met de winkel en het dorp aan de vooravond van een geweldige actie! Deze gaat van start op maandag 18 september 2017 en luidt:

20 weken lang “Sparen voor je vereniging”.

In pot zit € 10.000,-. Dit geld is opgedeeld in 2 delen: één van € 6000,- en één van €4000,-. Deze eerste gaat naar rato. De tweede zal verdeeld worden middels een verdeelsleutel weke tweewekelijks zal worden toegekend. Zowel de grote als kleine verenigingen maken hierdoor een eerlijke kans op substantieel geld.

Uniek
Deze actie wordt uniek in zijn soort omdat ook de andere Enterse ondernemers zijn aangeschreven om mee te doen. Een groot aantal ondernemers toont zicht bereid de pot verder aan te vullen. De EOV is om dit moment bezig om dit aanvullend initiatief verder vorm te geven.

“Boodschappen doen bij Albert Heijn Enter
helpt de verenigingen van Enter”

Hoe werkt het?
Bij besteding bij Albert Heijn Enter of bij een van de deelnemende Enterse ondernemers krijgt de klant een of meerdere muntjes mee. Deze kan worden ingeleverd in de muntenbak van de vereniging naar voorkeur, te vinden bij de kassa’s van Albert Heijn Enter.
Er wordt zoals genoemd €6000 naar rato verdeeld. Dit is de meest eenvoudige verdeelsleutel.
Daarnaast wordt er €4000 verdeeld middels een bonusstructuur. Hierbij wordt in willekeurig wisselende volgorde een sleutel toegepast waarmee de best scorende vereniging(-en) worden beloond.

Looptijd
De actie duurt 20 weken. Aan het eind van de looptijd worden de bonussen groter waarbij de verenigingen die gedurende de actie steeds actief mee hebben gedaan het grootste voordeel pakken.