Dank aan de vrijwilligers van het Marcel Kamphuis Jeugdtoernooi

In twee dagen tijd werden maar liefst 137 (!) teams ontvangen en er was geen wanklank te bespeuren.
Van A tot Z was alles tot in de puntjes geregeld door de organisatie.

137 teams betekent zo rond de 1250 spelers, daarnaast ook minimaal 1000 personen als begeleiding en publiek.
Om dat alle in goede banen te leiden, daar komt wel iets bij kijken!

We hebben sv Enter opnieuw uitstekend op kaart gezet met deze bijzondere editie van het Marcel Kamphuis Jeugdtoernooi.
We zijn ervan overtuigd dat de meeste verenigingen volgend jaar graag opnieuw naar ‘Krompatte’ zullen komen.

Alle betrokken vrijwilligers (toernooicommissie, bardienstvrijwilligers, scheidsrechters, veldwachten, EHBO en overige vrijwilligers) willen we langs deze weg heel hartelijk bedanken.

Gezamenlijk hebben jullie er voor gezorgd dat het toernooi zo succesvol is verlopen.

Op naar de volgende editie! (kijk hier voor de foto’s)