Kampioen NEO bedankt sv Enter

Vorige week zondag werd het eerste elftal van NEO kampioen op sportpark Krompatte.

Het duel tegen sv Enter werd met 2-0 gewonnen door de ploeg uit Borne.

Aansluitend kon het kampioensfeest losbarsten voor de zwart-witte formatie uit Borne.

De voorzitter van NEO, Harrie Besselink, nam deze week contact op met sv Enter om ons te bedanken voor de uitstekende ontvangst.
“De sfeer op het sportpark en in het clubhuis was voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd uitstekend”, aldus Harrie Besselink.
“sv Enter heeft ons zeer goed ontvangen en er voor gezorgd dat het voor onze spelers, begeleiding en aanhang een onvergetelijke middag werd.”

Fijn om deze terugkoppeling te ontvangen, met name onze barcommissie had veel inspanning geleverd om alles in goede banen te leiden ondanks de slechte weersomstandigheden.

Complimenten dus voor onze vrijwilligers. En nu maar hopen dat binnenkort NEO ook sv Almelo met lege handen naar huis stuurt.