Heracles Almelo E-Competitie

Op donderdag 6 april start Heracles Almelo met een uniek initiatief: de Heracles Almelo E-Competitie. Dit is een online FIFA17-toernooi waar iedereen aan kan meedoen. Gewoon thuis, gratis.
Het bijzondere aan de Heracles Almelo E-Competitie, is dat er een speciale prijs te winnen is: een plek in de Heracles Almelo E-Sport Jeugdopleiding. Vier gamers vormen na afloop van het toernooi de Heracles Almelo E-Jeugdopleiding. Zij worden door onze E-Speler Bryan Hessing opgeleid tot topspeler en komen regelmatig naar het Polman Stadion van Heracles Almelo om daar te trainen. Zij zijn dan officieel onderdeel van Heracles Almelo!

Hiermee is Heracles Almelo de eerste Eredivisieclub met een eigen online FIFA17-toernooi en de eerste Eredivisieclub met een E-Sport Jeugdopleiding. Ook de leden van uw voetbalvereniging mogen gratis deelnemen aan dit toernooi! De link naar meer informatie en het aanmeldformulier vindt u hieronder:

Heracles Almelo E-Competitie