Enthousiaste sportverzorger gezocht!

Wij zijn bezig bij sv Enter om een aantal zaken betreffende de medische en fysieke verzorging te optimaliseren en uit te breiden. Daarom zijn we op zoek naar uitbreiding van het team en zoeken we kandidaten voor  de functie:

Sportverzorger

Bij voorkeur zoeken wij iemand met enige kennis op het gebied van sportverzorging.  Heb je dit nog niet, verzorgen wij een interne of externe opleiding tot sportverzorger. Als sportverzorger kijk je naar het totaal aan maatregelen, die getroffen kunnen worden ter preventie of behandeling van sportletsels. Werkzaamheden zoals tapen, bandageren en het verlenen van eerste hulp bij blessures vallen onder de primaire taken. Natuurlijk sta je er niet alleen voor. Binnen SV Enter maakt je  deel uit van een ‘medisch’ team en word je begeleid door een ervaren sportverzorger.

Voorwaarden:

• Affiniteit met de sfeer en cultuur van onze club
  • Interesse in medische kennis en het behandelen van sportblessures

Functie inhoud:

• Medische begeleiding van de A en B selectie

Kerntaken zijn:

• Begeleiding op trainingsavonden en wedstrijddagen
  • Informeren en adviseren van de trainers en spelers
  • Het verlenen van eerste hulp aan cliënten met acuut sportletsel
  • Hersteltraining

Functie / tijdsduur per week:

• Aanwezig op trainingsavonden en wedstrijddagen
  • Bezetting is afwisselend en in overleg met de andere sportverzorgers

Vergoedingen/mogelijkheden:

• Cursus – en onkostenvergoeding

Ben je geïnteresseerd en  wil je ervaring opdoen in de sportverzorging, neem dan contact op met Coen Smit of Paul Diepenmaat.

Coen Smit

Paul Diepenmaat