Enter E4 team van de week

Enter E4 team van de week bij Enter 1 – Diepenheim 1. (zondag 22 april)

Voorafgaande aan de wedstrijd worden ze door ons ontvangen en mogen spelen met een aantal 1e elftal spelers. In de rust van de wedstrijd wordt er door het elftal penalty geschoten op de reserve keeper van het elftal. Na afloop zullen alle spelertjes nog een mooi aandenken aan deze middag mee krijgen.

Heel belangrijk is, dat familie mede van harte is uitgenodigd om dit bij te wonen. Vaders, moeders, opa’s en oma’s etc. Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om van deze middag een onvergetelijk moment te maken.

Hierbij de namen van E4:

voorste rij van links naar rechts
Twan Hodes . Yuup Prieshof . Boet Scheffel . Jules Lammertink . Jeremy Polko . Tijn Wiggers

Middelste rij van links naar rechts
Ties Meulman . Rens Heering . Camiel Wiggers . Thomas Lammertink . Olav Blom . Wes Otten

achterste Rij van links naar rechts
Rob Prieshof (leider) Gerwin Meulman (leider) Robert Heering (Trainer/Coach) Ewald Polko(Trainer/Coach)