Enter 1 volgend jaar in Tukker-Cup!

Het eerste elftal neemt in het seizoen 2017-2018 deel aan het prestigieuze toernooi TukkerCup! Maar liefst 32 Twentse teams hebben zich aangemeld.

Het toernooi zal een soort van Champions League opzet krijgen. De deelnemers zullen worden ingedeeld in een poule van 4 en zullen 3 wedstrijden voor de winterstop tegen elkaar spelen (zonder returns). De nummers 1 en 2 zullen hun strijd vervolgen na de winterstop in een knock-out Fase en vanaf de halve finales zullen de wedstrijden op neutraal terrein (bij W.V.V. ‘34 in Hengevelde) worden gespeeld. De finale dag, wordt een evenement op zich met als hoogtepunt uiteraard de finale en als afsluiter voor de deelnemers, supporters en sponsoren een leuke afterparty.

Onder anderen 1e klassers DOS37, DETO,  De Esch en De Zweef doen mee. Daarnaast doen ook teams uit de overige (2e t/m 5e) klasse mee en doen de grotere clubs in de regio (Excelsior ’31 en HSC ’21) mee met respectievelijk een O21 en O23 elftal.

Wedstrijden worden naar alle waarschijnlijkheid op dinsdagavond gespeeld.

Kijk voor meer informatie op tukker-cup.nl

tukkercup