De Club van 100 Presenteert: De jaarlijkse kerstbazaar!

SV Enter – 22 december 2019. Aanvang 14:00.

Kunt u thuis ook niet wachten totdat het weer kerst is? Staat de kerstboom er nog maar kaal bij? Nog niet in de gelegenheid geweest om een sinterkerstcadeau aan te schaffen?

Kom dan naar de jaarlijkse kerstbazaar bij SV Enter! Deze kerstbazaar staat in het teken van een grandioze bingo. Tijdens deze middag kunt u door middel van het aanschaffen van een lootje, kans maken op zeer unieke prijzen. De eerste rondes zullen bestaan uit louter goed gevulde vleespakketten. Aansluitend is de finale ronde.  In de finale ronde zal er van alles onder de hamer verdwijnen. Van boormachine’s, picknick tafels, vogelhuisjes tot aan hele weekendjes weg. Het is bijna onmogelijk om zonder prijzen de deur uit te lopen. Dit alles wordt geschonken door lokale ondernemers!

Dus kom op zondag 22 december naar  de kantine van SV Enter. De eerste ronde zal om stipt 14:00 uur beginnen.  De presentatie ligt in handen van ‘Good old’ Gerard Libbers and sidekick Mitchel Steentjes. Tussendoor zal DJ Bas Stamsnijder de muziek verzorgen.

Kom op tijd, want net zoals voorgaande jaren hanteren wij geen reserveringsplekken, vol is dus echt vol.  De toegang is voor iedereen, zowel leden als niet leden!

Dit alles wordt georganiseerd door de supporters vereniging van SV Enter: De Club van 100.

P.S. De kerstman zal de Krompatte niet overslaan dit jaar!