Arjan Rosman nieuwe voorzitter jeugdbestuur sv Enter

Laatste vacante positie in hoofdbestuur ingevuld

Tijdens de recente Algemene Ledenvergadering spraken we de verwachting uit om op korte termijn meer duidelijkheid te kunnen geven over de invulling van de vacante positie ‘Voorzitter Jeugdbestuur’ in het Hoofdbestuur van sv Enter.
We zijn dan ook zeer verheugd te kunnen melden dat we Arjan Rosman bereid hebben gevonden de komende 3 jaar invulling te geven aan deze belangrijke rol binnen onze vereniging. Na een inwerkperiode zal hij met ingang van 1 september de functie op zich nemen.

Voorstellen Arjan Rosman

‘’Ik ben Arjan Rosman, getrouwd met Liesbeth en we hebben twee jongens in de F-jes en nog een dochter Laure van 4 jaar. Ben actief als ondernemer in bedrijfssoftware. Een paar jaar geleden is mijn oudste zoon begonnen als mini. Met veel plezier ben ik leider van zijn F-team. In deze jaren heb ik gemerkt dat sv Enter actief bezig is met een gestructureerde jeugdopleiding. Ik werd door Jos van Otten en Paul Diepenmaat gevraagd voor de rol van Voorzitter Jeugdbestuur en na een paar gesprekken heb ik daar ja op gezegd. Voor iemand zonder voetbalverleden is dit een mooie gelegenheid om ook actief te zijn bij de vereniging. Ik vertrouw erop dat we er samen een mooie tijd van gaan maken.’’

Taakverdeling jeugdbestuur en Technische Commissie

Uitgangspunt is dat alle voetbaltechnische zaken van de jeugd opgenomen zijn/worden in de Technische Commissie. Dit betekent dat het Jeugdbestuur zich richt op de ‘niet voetbal technische zaken’. Je moet dan denken aan bijvoorbeeld de projecten ‘Binden jeugd’ en ‘Sportiviteit en respect’, de samenwerking met de Club van 100 en de scheidsrechterscommissie en het ‘mini beleid’. Via de Jeugd Coördinatoren is er vanuit het Jeugdbestuur een directe lijn met de Technische Commissie.

De komende maanden zal Arjan ingewerkt worden door Paul Diepenmaat, die na ruim 4 jaar deze functie te hebben vervuld, de overstap heeft gemaakt naar de Technische Commissie. Tijdens de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering zal de benoeming van Arjan definitief bekrachtigd worden. Wij wensen Arjan veel succes!

Hoofdbestuur sv Enter